Ćwiczenia na walkę z cellulitem

Ćwiczenia na walkę z cellulitem

Aby wszytskie ćwiczenia dały pożądany rezultat należy przestrzegac pewnych zasad. Wszystkie ćwiczenia musza być ze sobą połączone by „odepchnąć” naszego nieprzyjaciela. ĆWICZENIA SIŁOWE. Polegaja na tym, by zamienić naszą tkankę tłuszczową w mięsnie. Nie mówimy tu o wyżłobieniu mięśni jak u mężczyzn, ale o wyeksponowaniu kształtu naszych ud, brzucha czy ramion. Pojawiaja się mięśnie – pojawia się kształt naszej sylwetki, skóra się napręża, staje się elastyczna, a przez to piekna Mięśnie się żłobią z racji tego,że każda kobieta ma troche testosteronu – męskiego hormonu. Nasze mięśnie nie będą wyglądały jak u mężczyzn (na szczęście) ponieważ kobiety mają „drobniejsze” kości. ĆWICZENIA AEROBOWE. Polegają na ćwiczeniach z wykorzystaniem jak największej ilości tlenu, który trzeba dopuścić do Naszego organizmu własnie przez aerobik (jak sama nazwa wskazuje – aero – powietrze). Ćwiczenia te wspomagają nie tylko odchudzanie, ale także działają pozytywnie na serce. Zwiększa się wydolność serca i płuc, serce pompuje łatwiej krew – czyli poprawia się krążenie, a to również jest ważne przy zwalczaniu Cellulitu. Lepsza wydolność oddechowa przyspiesza spalanie, ale poprawia nam samopoczucie, daje nam sprawniejsze myślenie. Nawet to, że się wypocimy, zmęczymy ma swoje plusy. Wyższa temperatura ciała – a raczej wydalanie ciepła przez „zgrzanie się” świdczy o tym, ze skóra jest dobrze ukrwiona co stymuluje produkcję kolagenu – czyli tego, co jest odpowiedzialne za elastyczność. Nasza skóra nie spieszy się ze starzeniem. Wraz z potem wydalane są „odpadki” z przemiany materii co również ogranicza powstawanie Cellulitu.Wcale nie trzeba rygorystycznie ćwiczyć. Najlepiej jest ćwiczyć spokojnie, utrzymując stały oddech, przez co mamy normalne tętno. Dobrze jest ćwiczyć około 30-60 minut powtarzając to więcej niż trzy razy w tygodniu. Również podejście się liczy. Trzeba wybrać takie ćwiczenia, które będą nam sprawiały przyjemność. Aby nie zaczęło nam się nudzić trzeba zmieniać ćwiczenia, inaczej szybko nam przemininie chęć ćwiczenia.

Aby ćwiczenia nie zabrały nam masy z mięśni należy przed treningiem zjeść cos co zawiera duzo węglowodanów, np. kromkę chleba lub jakiś owoc. STRETCHING. Inaczej ćwiczenia rozciągające. Są one korzystne dla naszego układu limfatycznego. Najwięcej węzłów limfatycznych znajduję się przy stawach. Brak giętkości, ruchliwości tych miejsc sprzyja powstawaniu zastojów limfy co pogarsza krążenie. Nie są również sprawnie usuwane z tkanek substancje toksyczne.

Każda forma ćwiczeń rozciągających likwiduje takie zastoje, uruchamia działanie mięśni i tkanki łącznej Stres nie sprzyja stretchingowi. Gdy jesteśmy zestresowani jesteśmy spięci, a wtedy mięśnie nie chcą się rozluźniać. Stres powoduje zastoje i konflikty w krążeniu. Pamiętaj, aby każdy program ćwiczeń rozpoczynać spokojnie, by organizm mógł się dostosować – inaczej dozna szoku i zaprotestuje, co zaowocuje bólem mięśni i stawów. Tak więc – Miłego Ćwiczenia!

You might also likeclose